مقالات

ایده هایی برای فرو رفتگی های دکوراسیون

پروژه بازسازی خانه در مشهد

گاهی خانه ها بخشی قناس دارند که با کمی خلاقیت می توان تبدیل به فضایی زیبا و مورد استفاده نمود مثل فرو رفتگی که روی دیوارها ایجاد شده با راه حل هایی کاربردی می توان از فرو رفتگی ها به بهترین شکل ممکن استفاده نمود. با ما همراه باشید؛ با پیشنهادهای ما برای استفاده بهینه از این فرو رفتگی ها و به شما ایده هایی برای فرو رفتگی های دکوراسیون بدهیم .

نشیمن هایی دنج و جذاب در فرو رفتگی های دیوار

اولین ایده از ایده هایی برای فرو رفتگی های دکوراسیون ، این فرورفتگی ها جان می دهند برای تبدیل شدن به یک نشیمن دنج، نشیمنی که برای وقت های بی حوصلگی تان چاره باشد، می توانید درون آن تعدادی کوسن زیبا بگذارید، دیواره بغل ان را با شلف های جذاب تزیین کنید و روی شلف ها را با کتاب های مورد علاقه تان پر کنید و هر وقت خواستید از هیاهوی زندگی به دور باشید به این گوشه دنج پناه بیاورید.

فرو رفتگی های دیوار، ورودی های جذاب

فرورفتگی های دیواری که در نزدیکی ورودی شما قرار دارند می توانند کار را برای شما راحت تر کنند، چرا که شما می توانید به راحتی با قرار دادن یک کاناپه، چند شلف، آویز های زیبا و خلاقانه رخت و لباس و فضایی برای قرار دادن کفش ها به راحتی این فرو رفتگی را تبدیل به فضایی جذاب و کاربردی کنید و از آن لذت ببرید.

فرو رفتگی دیوار

فرو رفتگی های زیر پله و اتاق خواب گرم و نرم

اگر فرو رفتگی های دیوار شما دقیقا زیر فضای راه پله تان است، به راحتی می توانید یک اتاق خواب گرم و نرم درون آن ایجاد کنید، یک جور فضای خاص برای مخفی شدن و لذت بردن از خواب های نیم روز پاییزی به دور از هر گونه سر و صدایی. در داخل این فضا می توانید یک دست سرویس خوابی که خودتان آن ها را دوخته اید; قرار دهید، یک پرده برای آن در نظر بگیرید; و با خیال راحت در آن به استراحت بپردازید; بدون آن که نگران باشید; تا کسی آرامش شما را بر هم بزند، به عکس بالا نگاه کنید تا متوجه جذابیت بیش این فضا بشوید.

کتابخانه هایی مدرن در فرو رفتگی دیوارها

با کمی حوصله و خلاقیت فرورفتگی های دیوار می توانند تبدیل به فضاهای فرهنگی مثل یک کتابخانه مدرن در دل دکوراسیون داخلی خانه شوند، فقط کافی است تا با نجار محله تان صحبت کنید و از او بخواهید تا برای فرو رفتگی دیوار شما یک قفسه که بتوان از آن به عنوان کتابخانه استفاده کرد درست کند،

فرورفتگی های دیوار و میز کاری جذاب

فرورفتگی های دیواری که در اتاق خواب تان قرار دارند بهترین مکان برای قرار گرفتن میز کار است. میز کاری برای نوشتن; یادداشت های روزانه، لیست خرید فردا یا خواندن کتابی قبل از خواب، این فرو رفتگی های می توانند; به شما کمک کنند; تا به صورت کاملا نا محسوس فضای اتاق خواب را از فضای میز کار جدا کنید; فقط کافی است تا به این فرور فتگی ها اعتماد کنید.

مطالب مرتبط :

هزینه بازسازی منزل

کتابخانه مدرن

میز تحریر در فرورفتگی دیوار

هستند بچه هایی که دوست ندارند تکالیف خودشان را در اتاق خودشان انجام دهند و همیشه روی میز غذاخوری مشغول به نوشتن تکالیفشان هستند، راه حلی که می شود برای این کودکان ارائه داد گذاشتن یک میز تحریر در فرورفتگی دیوار است تا هم میز غذا خوری را کثیف نکنند، هم خودشان راحت باشند و هم شما بتوانید بر انجام تکالیف آن ها نظارت کافی را داشته باشید.

نشیمن هایی مدرن و جذاب در کنار شومینه ها

لزومی ندارد که این فرورفتگی ها حتما از قبل در طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان وجود داشته باشند، شما می توانید به راحتی و متناسب با نیاز های تان آن را خودتان بسازید و ایجاد کنید،برای هر فضای می توانید این کار را انجام دهید، مثلا برای دور شومینه تان می توانید با یک شرکت دکوراسیونی تماس بگیرید و از ان ها بخواهید برای شما یک نشیمن جذاب دور تا دور آن طراحی کنند تا شما بتوانید از آن لذت ببرید.

تلگرام پروان دکور
اینستاگرام پروان دکور

دیدگاهتان را بنویسید